کابینت ام دی اف طرح چوب

کابینت ام دی اف طرح چوب

_

کابینت ام دی اف طرح چوب

جذابیت هر آشپزخانه تنها محدود به فضای آن نمی‌شود و طبیعتا باید توجه به آیتم‌های موثر دیگر همچون کابینت‌ را هم ضروری دانست. در صورت انتخاب صحیح نوع آنان و همچنین سازگاری‌شان با اجزای دیگر دکوراسیون خانه، زیبایی چشم‌گیری به فضای آشپزخانه اهدا می‌شود. با گسترش روز‌افزون صنعت چوب، انواع مختلفی از کابینت‌ها روانه بازار شده‌اند که در این‌ بین، ام دی اف به عنوان یکی از مناسب‌ترین متریال‌ها برای ساخت کابینت‌ها و وسایل آشپزخانه شناخته می‌شود.

بهترین رنگ ام دی اف طرح چوب

طبیعتا عوامل بسیاری روی انتخاب رنگ کابینت طرح چوب اثر می‌گذارند. از جمله سایز و نقشه طراحی داخلی فضا، رنگ دیوارها، رنگ پوشش‌ داده شده روی کف، نورپردازی و… معیار مهم در پروسه انتخاب بهترین رنگ ام دی اف طرح چوب، سلیقه و انتظارات هر خریدار است.

کابینت طرح چوب سفید

ام دی اف طرح چوب سفید یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین طرح‌های کابینت در دنیای معماری داخلی محسوب می‌شود. این نوع کابینت، ظاهری شیک و ساده دارد. از آنجایی که با بسیاری از اندازه‌ها و فضاهای مختلف نیز هماهنگ می‌شود، در نهایت زیبایی و طراوت خاصی را به هر فضا می‌بخشد. این نوع کابینت‌ با استفاده از جنس ام دی اف با روکشی از لمینت به صورت دقیق، بافت و نقوش چوب را شبیه‌سازی می‌کند. چوب سفید به دلیل رنگ خود، علاوه بر این که فضا را مجلل می‌سازد، به روشنی هر چه بیشتر آن نیز کمک شایانی می‌کند.

کابینت طرح چوب قهوه‌ای

ام دی اف طرح چوب قهوه‌ای یکی از پرطرفدارترین طرح‌های کابینت داخلی است. این طرح با استفاده از رنگ قهوه‌ای، به هر محیط حالتی طبیعی و گرم می‌بخشد و مناسب آشپزخانه‌هایی با متراژ بالا است. علاوه بر ظاهر جذاب و طبیعی، استفاده از کابینت طرح چوب قهوه‌ای، باعث ایجاد حس آرامش و راحتی در فضای موردنظر می‌شود. این نوع کابینت‌ها در برابر مواد شیمیایی و خوردگی مقاوم بوده و تمیز کردنشان به صرف زمان زیادی احتیاج ندارد.

برند ویسپان ارائه دهنده طیف گسترده‌ای از طرح و رنگ‌های متنوع است که به شما کمک می‌کند تا انتخابی راحت‌تری را تجربه کنید پیشنهاد می‌کنیم از محصولات برند ویسپان دیدن فرمایید. 

مزایای استفاده از کابینت ام دی اف طرح چوب

برخلاف کابینت‌های ساده و صاف، کابینت طرح چوب بافت و نقوش چوب را به دقت شبیه‌سازی می‌کند که به هر فضا، حالتی طبیعی و گرم می‌بخشد. برخی از مزایای کابینت ام دی اف طرح چوب عبارت‌اند از:

  • کابینت طرح چوب ظاهر جذابی دارد و به دلیل شبیه‌سازی دقیق بافت و نقوش چوب، به فضای داخلی شما حالتی طبیعی و جذاب می‌بخشد.
  • کابینت طرح چوب در برابر تغییرات سلیقه خریداران و سبک‌های داخلی مختلف، قابلیت انعطاف‌پذیری بالایی داشته و به‌راحتی با انواع دکوراسیون‌ داخلی هماهنگ می‌شود.
  •   کابینت طرح چوب عموماً از جنس ام دی اف ساخته شده و با لمینت پوشیده شده است که در برابر ضربه و شکستگی از مقاومت بالایی برخوردار است.
  • کابینت طرح چوب به دلیل روکشی که بر روی آن قرار دارد، به سادگی تمیز می‌شود. به‌ همین دلیل در نگهداری آن با چالش و محدودیت خاصی مواجه نخواهید شد.
  • کابینت طرح چوب در مقایسه با چوب واقعی، عملکرد بهتری دارد و برخلاف آن، امکان‌ آسیب‌پذیری‌اش در مقابل رطوبت و حشرات نیز پایین‌تر است.

ام دی اف طرح چوب؛ جذاب و بادوام

با استفاده از ام دی اف طرح چوب می‌توان فضایی کلاسیک و متشکل از نقش‌و‌نگار‌های جذاب را به فضای هر خانه هدیه داد. مشخصه اصلی انتخاب این سبک، حکاکی روی درب‌ها در کنار گره‎‌های طبیعی و رنگیِ چوب‌های مختلف است. کابیت‌ طرح چوب برند ویسپان  یکی از بهترین و با دوام‌ترین کابینت‌های موجود در بازار است که با توجه به مزایای فراوانش، روز‌به‌روز نیز به تعداد خریداران آن افزوده می‌شود.

بنابراین اگر قصد خریداری این نوع از کابینت را برای آشپزخانه خود دارید، بهتر است پروسه ساخت و نصبش را به مجموعه‌ای مجرب و حرفه‌ای بسپارید. در این‌صورت، مجبور به پرداخت هزینه گزافی نبوده و از طرفی، نسبت به کسب نتیجه مناسب از انتخاب خود نیز اطمینان کافی خواهید داشت.

دسته بندی نشده

مطالب مرتبط

_

مراحل تولید دو ورق پر طرفدار ملامینه و هایگلاس

مراحل تولید دو ورق پر طرفدار ملامینه و هایگلاس ورق‌های هایگلاس و ملامینه به دلیل کاربرد‌های گسترده ای که دارند بسیار محبوب و پرطرفدار هستند، در این مقاله … بیشتر بخوانید

تفاوت کاغذ مرغوب با بی‌کیفیت را چگونه می‌توان تشخیص داد؟

 تفاوت کاغذ مرغوب با بی‌کیفیت را چگونه می‌توان تشخیص داد؟ ظاهر کاغذ و ضخامت آن می تواند معیاری از مرغوبیت باشد و مستقیما روی محصول نهایی ام دی … بیشتر بخوانید

وزن ورق ام دی اف استاندارد در ابعاد و ضخامت‌های مختلف چقدر باید باشد؟

در استاندارد ملی ایران و نیز استانداردهای بین المللی، مقدار استانداردی برای پارامتر وزن ورق عنوان نشده است و بسته به دانسیته ورق تولیدی و ابعاد آن، وزن … بیشتر بخوانید

نظرات بسته شده است