روندهای جدید سال ۲۰۲۱ در طرح‌ها و رنگ‌های ام دی اف چیست؟

روندهای جدید سال ۲۰۲۱ در طرح‌ها و رنگ‌های ام دی اف چیست؟

_

با رشد تکنولوژی‌های تولید و همچنین رقابتی شدن بازارهای مرتبط با فرآورده‌های چوبی در سطح جهان، تنوع در رنگ‌ها و طرح‌ها از مواردی است که مورد توجه طراحان داخلی، نجاران، شرکت‌های تولید مبلمان خانگی و اداری و افراد مرتبط با این حوزه قرار گرفته است. تنوع در رنگ و طرح بیش از گذشته مورد توجه قرار گرفته است. از این جهت در این مقاله به روندهای روز و جدید طرح‌ها و رنگ‌های ام دی اف پرداخته‌ایم.

طرح‌های غیر چوب مانند بتن، فلز، سنگ و رنگ‌های فانتزی تک رنگ و طرح‌دار از جمله روند‌های جدید در بازارهای اروپایی هستند. استفاده روزافزون از این طرح‌ها، باعث جلوه‌ی بیشتر مصنوعات و تمایز آنها با طرح‌های معمولی شده است. ایجاد فضاهای مدرن و آوانگارد نیازمند استفاده از ترکیبات جدید و رنگ‌های جدید در طراحی مبلمان اداری و خانگی است. در ادامه به نکاتی مرتبط با بعضی از این روندهای روز پرداخته‌ایم:

 

طرح‌های سنگی:

محبوبیت طرح‌های سنگی نه تنها کاهش پیدا نکرده بلکه افزایش هم پیدا کرده است. ام دی اف‌های طرح سنگی به شما کمک می‌کنند تا بتوانید فضایی لوکس و فاخر را خلق کنید. ترکیب طرح‌های چوبی با ام دی اف های براق می‌تواند فضایی منحصر به فرد را برای شما رقم بزند. برای آگاهی از طرح‌های سنگی ام دی اف ویسپان می‌توانید به دو سری محصولات ویسپان دیسکاوری و همچنین ویسپان لوکس مراجعه کنید.

 

رنگ‌های فانتزی تک رنگ:

این رنگ‌ها می‌توانند کاربردهای متنوعی داشته باشند. استفاده از رنگ‌های فانتزی در آشپزخانه تا در تولید میزهای کنفرانس دیده می‌شود. رنگ‌هایی مانند زرد، نارنجی، سبز و حتی آبی از مواردی هستند که در حال حاضر بیش از گذشته در تولید کابینت، کمد، مبلمان منزل و حتی مبلمان اداری مورد استفاده قرار می‌گیرند. خیلی از مواقع چنین رنگ‌هایی در کنار رنگ سفید یا مشکی مورد استفاده قرار می‌گیرند تا چشم‌نوازی بیشتری به محیط افزوده شود. در دو سری محصول ویسپان هم رنگ‌های فانتزی یافت می‌شوند که با مراجعه به صفحات ویسپان پرایم و ویسپان لوکس می‌توانید از آنها آگاهی پیدا کند.

 

طرح‌های بتنی و فلزی:

استفاده از ام دی اف هایی که طرح بتنی یا فلزی دارند از رویکردهای بروز محسوب می‌شود. به خصوص زمانی که قصد خلق فضایی مدرن و امروزی را دنبال می‌کنید این طرح‌ها می‌توانند به شما کمک کنند. چنین طرح‌هایی می‌توانند در ساخت کابینت برای آشپزخانه‌های لوکس و همچنین مبلمان اداری محیط‌های کاری منحصر به فرد مورد استفاده قرار بگیرد. در صفحه محصولات ویسپان پرایم، دیسکاوری و سلکت می‌توانید اطلاعات بیشتری در مورد چنین طرح‌هایی در سری محصولات ویسپان کسب کنید.

آموزشیوبلاگ

آموزشام دی افدکوراسیونکابینتلوکس

مطالب مرتبط

_

۱۰ نکته در طراحی و تزئین اتاق خواب کودک

طراحی و تغییر دکوراسیون اتاق خواب کودک فرآیدندی است که خواسته یا ناخواسته کودک درون ما را به چالش می‌کشد. این فرصتی است تا اتاقی را بسازیم که … بیشتر بخوانید

نکات ایمنی برش ام دی اف

نکات ایمنی در برش ام دی اف ام دی اف یکی از مواد محبوب در صنعت مبلمان و دکوراسیون داخلی است. با وجود ظاهر زیبا و ویژگی‌های منحصر … بیشتر بخوانید

چند نکته اساسی برای ام دی اف کابینت آشپزخانه

چند نکته اساسی برای ام دی اف کابینت آشپزخانه کابینت آشپزخانه به عنوان یکی از اجزای اساسی و ضروری در داخل آشپزخانه، نقش بسیار مهمی در زیبایی، عملکرد … بیشتر بخوانید

نظرات بسته شده است