شرایطی که برای برشکاری ورق‌های لاک UV ویسپان باید رعایت شود چیست؟

شرایطی که برای برشکاری ورق‌های لاک UV ویسپان باید رعایت شود چیست؟

_

برشکاری ورق‌های لاک UV، شرایط مشخصی لازم دارد که با رعایت این موارد می‌تواند به راحتی برشکاری را به بهترین شکل ممکن انجام دهید. در این مقاله به چهارده مورد اشاره شده است که لازم است در برشکاری ورق‌های لاک UV ویسپان به آنها توجه کنید.

شرایط برشکاری ورق‌های لاک UV عبارتند از:

 

۱- برای برش و اندازه‌گیری ورق‌های لاک UV ویسپان، محصولات را ۱ سانتی‌متر از طرف پانل جدا نموده و سپس اقدام به برش نمایید.

۲- هنگام برش پانل‌های پلی گلاس ویسپان، توجه کنید که وجه دارای فیلم محافظ به سمت بالا باشد.

۳- عملیات برش ورق‌های لاک UV می‌بایست توسط اره دو تیغ انجام شود.

۴- حتما پانل‌ها را با فیلم محافظ برش دهید (تا زمان نصب، فیلم محافظ را جدا نکنید).

۵- هنگام برش با دستگاه دور کن از تیغه ۹۶ دنده نو یا تیز شده استفاده کنید.

۶- هنگام برش با دستگاه‌های پانل‌بر، از تیغه ۷۲ دنده نو یا تیز شده با حداکثر سرعت ۲۵ متر بر دقیقه استفاده کنید.

۷- برای برش با دستگاه پانل‌بر، برش ورق به صورت تک‌تک توصیه می‌شود. چنانچه مجبور به برش تعداد بیش از یک ورق شدید، سرعت اره را کم کنید.

۸- در حین برش برای جلوگیری از انتشار پلیسه و تراشه، حتما ورق‌های لاک UV را با اره نو ببرید.

۹- توصیه می‌شود هنگام برش، اره خط زن تا ۲ میلی‌متر عمق برداشته و ترجیحا ضخامت اره خط زن ۰ / ۱ میلی متر از تیغ برش بیشتر باشد.

۱۰- هنگام برش با دستگاه CNC ، در ضخامت‌های ۱۰ تا ۱۲ میلی متر و سرعت ۱۸۰۰۰ دور، سرعت برش ۸ تا ۹ متر بر دقیقه توصیه می‌شود.

۱۱۔ اگر قصد دارید پانل‌های لوکس ویسپان را پرس کنید (دوبل و … )، حتما فیلم محافظ را جدا کنید.

۱۲- همانطور که این حقیقت برای تمام محصولات روکش‌دار چوبی صادق است در حین عملیات حمل، برش، مونتاژ و نصب، از وارد آوردن ضربات بر روی سطح و کشیدن قطعات روی یکدیگر به شدت خودداری شود.

۱۳- فیلم محافظ پانل‌ها را پس از مونتاژ، بدون اینکه در معرض نور مستقیم آفتاب قرار بگیرد، برداشته و سطح پانل را با دستمال مرطوب تمیز کنید.

۱۴- این محصول جهت استفاده در فضاهای داخلی توصیه شده است و استفاده آن در فضاهای باز به خصوص در معرض نور مستقیم آفتاب به هیچ وجه توصیه نمی‌شود.

۱۵- برای نظافت و لکه‌بری پانل‌های ویسپان، توصیه می‌شود از محصولات تمیز کننده‌ای که حاوی اسید هستند و همچنین دستمال‌های زبر و خشک استفاده نشود. کافی است از دستمال نرم و مرطوب استفاده کنید و برای از بین‌بردن لکه‌ها از مقداری الکل اتیلیک استفاده نمایید.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصولات ویسپان می‌توانید به صفحه محصولات مراجعه کنید.

برشکاری ام دی افوبلاگ

CNCبرشکاریلاک UVلوکسورق‌های لاک

مطالب مرتبط

_

نکات ایمنی برش ام دی اف

نکات ایمنی در برش ام دی اف ام دی اف یکی از مواد محبوب در صنعت مبلمان و دکوراسیون داخلی است. با وجود ظاهر زیبا و ویژگی‌های منحصر … بیشتر بخوانید

روندهای جدید سال ۲۰۲۱ در طرح‌ها و رنگ‌های ام دی اف چیست؟

با رشد تکنولوژی‌های تولید و همچنین رقابتی شدن بازارهای مرتبط با فرآورده‌های چوبی در سطح جهان، تنوع در رنگ‌ها و طرح‌ها از مواردی است که مورد توجه طراحان … بیشتر بخوانید

چه شرایطی باید جهت برشکاری ورق‌های ملامینه رعایت شود؟

مانند انجام هر کار دیگری، برش ورق‌های ملامینه شرایط خاصی را می‌طلبد. در ادامه این مطلب به ۶ مورد مهم پرداخته شده است که لازم است به آنها … بیشتر بخوانید

نظرات بسته شده است