نکات کلی در خصوص مکان نگهداری ام دی اف خام و ام دی اف با روکش ملامینه

نکات کلی در خصوص مکان نگهداری ام دی اف خام و ام دی اف با روکش ملامینه

_

نگهداری و حفظ ام دی اف خام و ام دی اف با روکش ملامینه شرایط خاصی را می‌طلبد. ایجاد این شرایط باعث می‌شود تا ام دی اف خام و ام دی اف با روکش ملامینه که انبار شده نیز سالم بماند. در این مقاله آموزشی به ۹ مورد پرداخته شده است که عبارتند از:

۱- برای جدا کردن پالت‌ها از چهار تراش‌های مناسب استفاده شود و در صورت قرار دادن چند پالت روی هم، چهار تراش‌ها در یک راستا قرار گیرند.

۲- سطح زمین انباری که ام دی اف خام یا ام دی اف با روکش ملامینه در آن نگهداری می‌شود، بایستی صاف و فاقد پستی و بلندی باشد.

۳- آبگیر و نمناک نباشد تا به ام دی اف های انبار شده آسیب وارد نشود.

۴- داخل انبارها باید به نسبت حجم ام دی اف که در آن قرار گرفته است، دستگاه تهویه و هواکش تعبیه شده باشد.

۵- انبارها باید مجهز به وسایل و ابزار آتش‌نشانی باشد تا ایمنی در سطح بالاتری قرار بگیرد. با رعایت این شرایط در صورت آتش‌سوزی احتمالی می‌توانید محصولاتی که در انبار دارند را سالم حفظ کنید.

۶- فاصله پالت‌ها تا دیوارهای جانبی حداقل ۶۰ سانتی‌متر باشد.

7- استعمال دخانیات اکیدا ممنوع است تا از آتش‌سوزی احتمالی جلوگیری شود.

۸- ضایعات و نخاله‌های ساختمانی باید از انبار تخلیه گردد تا در کنار برقراری نظم در محیط انبار، احتمال رخدادهای احتمالی کاهش پیدا کند.

۹- سقف انبار باید به گونه‌ای باشد که از ورود آب باران به درون انبار جلوگیری کرده و در عین حال در هنگام آتش‌سوزی دود و گرمای حاصله را خارج کند. این شرایط سبب می‌شود تا آتش راحت‌تر مهار شود و افرادی که حین آتش‌سوزی در انبار هستند آسیب نبینند.

این ۹ مورد مواردی بودند که لازم است در نگه‌داری از ام دی اف خام و ام دی اف روکش ملامینه در انبار رعایت شوند. با این حال ام دی اف با روکش لاک و ام دی اف روکش ملامینه شرایطی را جهت نگه‌داری و همچنین برای تمیز کردن می‌طلبد که در مطلبی دیگر به تمام موارد مرتبط با آن پرداخته شده است تا بتوانید آنچه با این فراورده‌ها ساخته شده را سالم حفظ کنید.

نگهداریوبلاگ

ام دی افانبارخامروکشلاکملامینهنگهداری

مطالب مرتبط

_

۱۰ نکته در طراحی و تزئین اتاق خواب کودک

طراحی و تغییر دکوراسیون اتاق خواب کودک فرآیدندی است که خواسته یا ناخواسته کودک درون ما را به چالش می‌کشد. این فرصتی است تا اتاقی را بسازیم که … بیشتر بخوانید

نکات ایمنی برش ام دی اف

نکات ایمنی در برش ام دی اف ام دی اف یکی از مواد محبوب در صنعت مبلمان و دکوراسیون داخلی است. با وجود ظاهر زیبا و ویژگی‌های منحصر … بیشتر بخوانید

روندهای جدید سال ۲۰۲۱ در طرح‌ها و رنگ‌های ام دی اف چیست؟

با رشد تکنولوژی‌های تولید و همچنین رقابتی شدن بازارهای مرتبط با فرآورده‌های چوبی در سطح جهان، تنوع در رنگ‌ها و طرح‌ها از مواردی است که مورد توجه طراحان … بیشتر بخوانید

نظرات بسته شده است